• درباره پیشگام صنعت ابزار

    شرکت پیشگام صنعت ابزار، به عنوان یکی از مهمترین تامین کنندگان قطعات و تجهیزات خطوط لوله و همچنین مجری خدمات ساخت، بازسازی و توسعه خطوط لوله در دریا و خشکی، کار خود را از سال 1376 آغاز کرد. این شرکت با بهره گیری از مهندسان کارآزموده و خبره و همچنین تکنیسین های با تجربه، روند رشد سریعی را در پیش گرفت و در مدت کوتاهی، کارخانه ساخت تجهیزات و ادوات مورد نیاز بازار داخل و همچنین عملیات مختلف این شرکت را راه اندازی کرد. زمانی که سخن از اعتماد و اطمینان باشد، بی شک شرکت پیشگام صنعت ابزار به عنوان بهترین گزینه، مورد اشاره تمامی گارگزاران خواهد بود. کارنامه درخشان ما در صنایع مختلف نفت و گاز، صنایع نیروگاهی، تصفیه خانه ها و ...

    توضیحات بیشتر
  • توجه به ایمنی در کار

    بی شک ایمنی اولین و مهمترین اولویت ما در کار است. تمام تلاش ما در این مجموعه بر این است که بالاترین سطح ایمنی و ملاحظات زیست محیطی را برای مشتریان و کارفرمایان مهیا کنیم. یکی از افتخارات بزرگ پیشگام صنعت ابزار این است که در طی 15 سال سابقه کاری و صدها عملیات موفق خود، حتی یک حادثه را نیز تجربه نکرده است و کوچکترین صدمه جانی به پرسنل وارد نشده است. این در حالی است که ماهیت کارهای حوزه فعالیت این شرکت مخصوصا عملیات هات تپ همراه مخاطرات بسیار زیادی است...

    توضیحات بیشتر
  • قابلیت های تولید پیشگام صنعت ابزار

    زمان مهمترین معیار ارزشمندی است که برتری شرکت ها را بر یکدیگر اثبات می کند. شرکت پیشگام صنعت ابزار با بهره گیری از ماشین آلات و تجهیزات پیشرفته و به روز و همچنین تخصص و تجربه پرسنل کارآزموده، تجهیزات و خدمات مورد نیاز مشتریان را در کمترین زمان ممکن ارائه می دهد. این شرکت با بهره گیری از یک کارگاه ساخت، اتصالات مورد نیاز خود را در داخل تولید می کند. همچنین بسیاری از قطعات جدید برای مصارف خاص مانند تعمیرات ولو نیز توسط این امکانات گسترده قابل ساخت هستند. گارانتی تمام و کمال محصولات این شرکت و همچنین قابلیت بالای اطمینان خدمات ارائه شده، مشتریان را نسبت به این موضوع مطمئن می کند که قطعات نصب شده توسط تکنیسین های ما برای مدت طولانی بدون افت کیفیت کار می کنند. مجموعه کامل ماشین آلات و تجهیزات ساخت در بخش کارگاه این شرکت متمرکز هستند.

    توضیحات بیشتر
  • عملیات لاین استاپ در مجتمع پتروشیمی فجر

    انجام موفقیت آمیز عملیات هات تپ و لاین استاپ در مجتمع پتروشیمی فجر

    توضیحات بیشتر
  • عملیات هات تپ پتروشیمی کرمانشاه

    عملیات هات تپ 12 اینچ روی خط لوله 20 اینچ مجتمع پتروشیمی کرمانشاه.

    توضیحات بیشتر
  • بیستمین نمایشگاه بین المللی نفت ، گاز ، پالایش ، پتروشیمی
  • بیستمین نمایشگاه بین المللی نفت ، گاز ، پالایش ، پتروشیمی
  • بیستمین نمایشگاه بین المللی نفت ، گاز ، پالایش ، پتروشیمی
29اسفند

هات تپ و عملیات خط لوله گرم

شنبه 2 خرداد 1394  |  3851 بازدید


شرکت پیشگام صنعت ابزار علاوه بر تأمین مواد، اتصالات و دستگاه‌ها، در زمینه تهیه ابزار مورد نیاز برای انجام فرایند هات‌تپ و انسداد دارای تجربه می‌باشد. ما برای تسهیل و رساندن منابع مورد نیاز به محل عملیات شما در کوتاه‌ترین زمان ممکن، تجهیزات هات‌تپ و انسداد خود را در شبکه گسترده‌ای از مکان‌ها مستقر کرده‌ایم. همچنین جهت تحقق حداکثر میزان رضایت مشتری تمام مراحل طراحی، ساخت، بازسازی و فروش اتصالات، تجهیزات و مواد را در محل انجام پروژه ارائه می‌شود. 
پیشگام صنعت ابزار علاوه بر انجام عملیاتهای هات‌تپ  به شیوه‌ی سنتی، توانایی انجام عملیات‌های متنوعی از جمله هات‌تپ آفست، زاویه دار، خم و زاویه دار را نیز داراست. کاربر می‌تواند روی خطوط لوله با ترکیبات مواد گوناگون عملیات هات‌تپ انجام دهد.
انجام انواع اقسام عملیات‌های انسداد خطوط لوله دیگر قابلیت شرکت پیشگام صنعت ابزار است. هنگام نیاز به توقف‌های کوتاه، ما دارای ابزارهای جداسازی خود مهار کننده همچون یک ابزار اضطراری ایمنی هستیم که مانع ترشح محتویات احتراق‌آور لوله به خط می‌شود. 
تکنیسین‌های مجرب ما آموزش‌های لازم برای انجام خدمات هات‌تپ، انسداد و سایر خدمات را دیده‌اند. تمامی تکنیسن‌های ما به لحاظ ذهنی مطمئن، آموزش دیده در حوزه‌های خطوط لوله، و بقاء در آب بوده و صلاحیت خود را از مراکزی که آموزش‌های تخصصی را در این زمینه ها می دهند کسب کرده اند.

ما در زمینه هات تپ دارای توانایی‌های زیر هستیم:

- در سایزهای 5/0 اینچ تا 60 اینچ.
- عملیات تا دمای 470 درجه سانتیگراد
- عملیات تا فشار psi3500
- قابلیت پیش روی ماشین تا 200 اینچ

جنس لوله‌هایی که هات تپ بر روی آن‌ها مقدور است:

- فولاد کاربنی
- فولاد ضد زنگ
- آهن چدنی و نشکن
- نیکل
- آلیاژهای ویژه و غیر معمول exotic
- Pvc ها
- پلی اتیلن
- لوله بتنی- سیلندری پیش‌تنیده
- لوله بتنی تقویت شده

همچنین در زمینه انسداد دارای قابلیت‌های زیر هستیم:

- از سایز 5/0 تا 48 اینچ
- عملیات تا فشار psi3500
- عملیات تا دمای 470 درجه سانتیگراد

انواع انسداد:
- سر محور
- سر تاشو
- انسداد خطوط مستقیم
- انسداد کیسه‌ای

ارسال دیدگاه

نام: *

آدرس ایمیل: *

متن پیام:



دیدگاه ها

گالری تصویر

هات تپ

هات تپ

کرواسی 4

کرواسی 4

کرواسی 11

کرواسی 11

کرواسی 10

کرواسی 10

گروه پیشگام صنعت ابزار

  • شرکت پیشگام صنعت ابزار

درباره ما

شرکت پیشگام صنعت ابزاریکی از مهم ترین تامین کنندگان تجهیزات نیروگاهی می باشد. که در صنایع نفت، گاز، پتروشیمی و فراساحلی فعال می باشد. انجام عملیات هات تپ (انشعاب گیری-خطوط سیالات ) از عمده فعالیت های این شرکت می باشد. از دیگر خدمات این شرکت می توان به ساخت مبدل های حرارتی و مخازن کاربردی در صنایع نفت، گاز، پتروشیمی اشاره کرد.

تنظیمات
رنگ ها
پس زمینه
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14