• درباره پیشگام صنعت ابزار

    شرکت پیشگام صنعت ابزار، به عنوان یکی از مهمترین تامین کنندگان قطعات و تجهیزات خطوط لوله و همچنین مجری خدمات ساخت، بازسازی و توسعه خطوط لوله در دریا و خشکی، کار خود را از سال 1376 آغاز کرد. این شرکت با بهره گیری از مهندسان کارآزموده و خبره و همچنین تکنیسین های با تجربه، روند رشد سریعی را در پیش گرفت و در مدت کوتاهی، کارخانه ساخت تجهیزات و ادوات مورد نیاز بازار داخل و همچنین عملیات مختلف این شرکت را راه اندازی کرد. زمانی که سخن از اعتماد و اطمینان باشد، بی شک شرکت پیشگام صنعت ابزار به عنوان بهترین گزینه، مورد اشاره تمامی گارگزاران خواهد بود. کارنامه درخشان ما در صنایع مختلف نفت و گاز، صنایع نیروگاهی، تصفیه خانه ها و ...

    توضیحات بیشتر
  • توجه به ایمنی در کار

    بی شک ایمنی اولین و مهمترین اولویت ما در کار است. تمام تلاش ما در این مجموعه بر این است که بالاترین سطح ایمنی و ملاحظات زیست محیطی را برای مشتریان و کارفرمایان مهیا کنیم. یکی از افتخارات بزرگ پیشگام صنعت ابزار این است که در طی 15 سال سابقه کاری و صدها عملیات موفق خود، حتی یک حادثه را نیز تجربه نکرده است و کوچکترین صدمه جانی به پرسنل وارد نشده است. این در حالی است که ماهیت کارهای حوزه فعالیت این شرکت مخصوصا عملیات هات تپ همراه مخاطرات بسیار زیادی است...

    توضیحات بیشتر
  • قابلیت های تولید پیشگام صنعت ابزار

    زمان مهمترین معیار ارزشمندی است که برتری شرکت ها را بر یکدیگر اثبات می کند. شرکت پیشگام صنعت ابزار با بهره گیری از ماشین آلات و تجهیزات پیشرفته و به روز و همچنین تخصص و تجربه پرسنل کارآزموده، تجهیزات و خدمات مورد نیاز مشتریان را در کمترین زمان ممکن ارائه می دهد. این شرکت با بهره گیری از یک کارگاه ساخت، اتصالات مورد نیاز خود را در داخل تولید می کند. همچنین بسیاری از قطعات جدید برای مصارف خاص مانند تعمیرات ولو نیز توسط این امکانات گسترده قابل ساخت هستند. گارانتی تمام و کمال محصولات این شرکت و همچنین قابلیت بالای اطمینان خدمات ارائه شده، مشتریان را نسبت به این موضوع مطمئن می کند که قطعات نصب شده توسط تکنیسین های ما برای مدت طولانی بدون افت کیفیت کار می کنند. مجموعه کامل ماشین آلات و تجهیزات ساخت در بخش کارگاه این شرکت متمرکز هستند.

    توضیحات بیشتر
  • عملیات لاین استاپ در مجتمع پتروشیمی فجر

    انجام موفقیت آمیز عملیات هات تپ و لاین استاپ در مجتمع پتروشیمی فجر

    توضیحات بیشتر
  • عملیات هات تپ پتروشیمی کرمانشاه

    عملیات هات تپ 12 اینچ روی خط لوله 20 اینچ مجتمع پتروشیمی کرمانشاه.

    توضیحات بیشتر
  • بیستمین نمایشگاه بین المللی نفت ، گاز ، پالایش ، پتروشیمی
  • بیستمین نمایشگاه بین المللی نفت ، گاز ، پالایش ، پتروشیمی
  • بیستمین نمایشگاه بین المللی نفت ، گاز ، پالایش ، پتروشیمی
29اسفند

تجارت نفتی ایران-مصر از سرگرفته شد

سه شنبه 1 تیر 1395  |  2499 بازدید


به گزارش خبرنگار مهر، پس از چراغ سبز مصر به ایران به منظور استفاده از خط لوله سومد و انتقال نفت خام ایران به کشورهای اروپایی، صادرات گاز مایع ایران هم به این کشور آفریقایی از سرگرفته شد.

پرویز صحاف‌زاده در گفتگو با مهر با بیان اینکه کارگروه پتروشیمی کشورهای عضو گروه «دی هشت» به میزبانی قاهره مصر برگزار شد، گفت: در این نشست نمایندگانی از جمهوری اسلامی ایران هم به منظور گفتگو و تبادل نظر با مقامات هفت کشور عضو دیگر این گروه به قاهره سفر کرده‌اند.

قائم مقام انجمن کارفرمایی صنعت پتروشیمی با اعلام اینکه در پایان این نشست ریاست دبیرخانه ایران در کارگروه صنعت پتروشیمی تمدید شد، تصریح کرد: در حاشیه برگزاری این نشست گفتگوهایی با نمایندگان سایر کشورهای عضو همچون مصر، ترکیه، مالزی، اندونزی، بنگلادش، پاکستان و نیجریه انجام شد.

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه علاوه بر این برخی از شرکت‌های مصری به دنبال واردات و یا از سرگیری خرید برخی از محوصلات پتروشیمی و فرآورده‌های پلیمری از ایران بوده‌اند، اظهار داشت: با لغو تحریم ها و ورود به دوره پسا تحریم، امکان توسعه مبادلات بین ایران و مصر به ویژه در حوزه تولید و صادرات محصولات پتروشیمی و پلیمری فراهم شده است.

وی با بیان اینکه هم اکنون لیست محصولات پتروشیمی مورد نیاز مصر در اختیار شرکت‌های پتروشیمی ایران قرار داده شده است، تاکید کرد: پیش بینی می‌شود در آینده‌ای نزدیک و با انجام مذاکرات بیشتر برخی از این درخواست ها منجر به امضای قراردادهای صادرات محصولات مختلف و متنوع پتروشیمی و پلیمری به مصر شود.

صحاف‌زاده همچنین با اشاره به اینکه پیش از اعمال تحریم‌ها برخی از شرکت‌های پتروشیمی اقدام به صادرات محصولات پتروشیمیایی از جمله گاز مایع به مصر می‌کردند، بیان کرد: هم اکنون صادرات تک محموله گاز مایع توسط یکی از شرکت‌های پتروشیمی ایران به مصر آغاز شده و به زودی محموله‌های دیگری از سایر محصولات پتروشیمی توسط ایران به مصر صادر خواهد شد.

قائم مقام انجمن کارفرمایی صنعت پتروشیمی از کشورهای عضو گروه دی هشت به عنوان یک ظرفیت برای احیای روابط با مصر در زمینه صنایع پتروشیمی و پلیمری یاد کرد و خاطرنشان ساخت: در نشست قاهره برخی از ظرفیت‌های سرمایه گذاری در صنایع پتروشیمی ایران به سرمایه گذاران مصری و سایر کشورها معرفی شد و محدودیتی برای سرمایه گذاری مشترک دو کشور در صنایع پتروشیمی وجود ندارد.

در همین حال امیرحسین زمانی‌نیا معاون وزیر نفت اخیرا با اشاره به آمادگی به ایران برای فروش نفت و فرآورده نفتی به مصر، گفته است: امیدوارم توسعه تجارت نفت منجر به بهبود روابط سیاسی و بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران و مصر شود.

رکن الدین جوادی مدیرعامل سابق شرکت ملی نفت و معاون فعلی نظاذت بر منابع هیدروکربوری وزیر نفت هم اخیرا در گفتگو با مهر اعلام کرده است: ایران هیچ گونه محدودیتی برای فروش نفت خام و یا فرآورده‌های نفتی به مصر ندارد و در صورت ارائه درخواست رسمی این پیشنهاد قابل بررسی خواهد بود.

ارسال دیدگاه

نام: *

آدرس ایمیل: *

متن پیام:



دیدگاه ها

گالری تصویر

هات تپ

هات تپ

کرواسی 4

کرواسی 4

کرواسی 11

کرواسی 11

کرواسی 10

کرواسی 10

گروه پیشگام صنعت ابزار

  • شرکت پیشگام صنعت ابزار

درباره ما

شرکت پیشگام صنعت ابزاریکی از مهم ترین تامین کنندگان تجهیزات نیروگاهی می باشد. که در صنایع نفت، گاز، پتروشیمی و فراساحلی فعال می باشد. انجام عملیات هات تپ (انشعاب گیری-خطوط سیالات ) از عمده فعالیت های این شرکت می باشد. از دیگر خدمات این شرکت می توان به ساخت مبدل های حرارتی و مخازن کاربردی در صنایع نفت، گاز، پتروشیمی اشاره کرد.

تنظیمات
رنگ ها
پس زمینه
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14