• درباره پیشگام صنعت ابزار

    شرکت پیشگام صنعت ابزار، به عنوان یکی از مهمترین تامین کنندگان قطعات و تجهیزات خطوط لوله و همچنین مجری خدمات ساخت، بازسازی و توسعه خطوط لوله در دریا و خشکی، کار خود را از سال 1376 آغاز کرد. این شرکت با بهره گیری از مهندسان کارآزموده و خبره و همچنین تکنیسین های با تجربه، روند رشد سریعی را در پیش گرفت و در مدت کوتاهی، کارخانه ساخت تجهیزات و ادوات مورد نیاز بازار داخل و همچنین عملیات مختلف این شرکت را راه اندازی کرد. زمانی که سخن از اعتماد و اطمینان باشد، بی شک شرکت پیشگام صنعت ابزار به عنوان بهترین گزینه، مورد اشاره تمامی گارگزاران خواهد بود. کارنامه درخشان ما در صنایع مختلف نفت و گاز، صنایع نیروگاهی، تصفیه خانه ها و ...

    توضیحات بیشتر
  • توجه به ایمنی در کار

    بی شک ایمنی اولین و مهمترین اولویت ما در کار است. تمام تلاش ما در این مجموعه بر این است که بالاترین سطح ایمنی و ملاحظات زیست محیطی را برای مشتریان و کارفرمایان مهیا کنیم. یکی از افتخارات بزرگ پیشگام صنعت ابزار این است که در طی 15 سال سابقه کاری و صدها عملیات موفق خود، حتی یک حادثه را نیز تجربه نکرده است و کوچکترین صدمه جانی به پرسنل وارد نشده است. این در حالی است که ماهیت کارهای حوزه فعالیت این شرکت مخصوصا عملیات هات تپ همراه مخاطرات بسیار زیادی است...

    توضیحات بیشتر
  • قابلیت های تولید پیشگام صنعت ابزار

    زمان مهمترین معیار ارزشمندی است که برتری شرکت ها را بر یکدیگر اثبات می کند. شرکت پیشگام صنعت ابزار با بهره گیری از ماشین آلات و تجهیزات پیشرفته و به روز و همچنین تخصص و تجربه پرسنل کارآزموده، تجهیزات و خدمات مورد نیاز مشتریان را در کمترین زمان ممکن ارائه می دهد. این شرکت با بهره گیری از یک کارگاه ساخت، اتصالات مورد نیاز خود را در داخل تولید می کند. همچنین بسیاری از قطعات جدید برای مصارف خاص مانند تعمیرات ولو نیز توسط این امکانات گسترده قابل ساخت هستند. گارانتی تمام و کمال محصولات این شرکت و همچنین قابلیت بالای اطمینان خدمات ارائه شده، مشتریان را نسبت به این موضوع مطمئن می کند که قطعات نصب شده توسط تکنیسین های ما برای مدت طولانی بدون افت کیفیت کار می کنند. مجموعه کامل ماشین آلات و تجهیزات ساخت در بخش کارگاه این شرکت متمرکز هستند.

    توضیحات بیشتر
  • عملیات لاین استاپ در مجتمع پتروشیمی فجر

    انجام موفقیت آمیز عملیات هات تپ و لاین استاپ در مجتمع پتروشیمی فجر

    توضیحات بیشتر
  • عملیات هات تپ پتروشیمی کرمانشاه

    عملیات هات تپ 12 اینچ روی خط لوله 20 اینچ مجتمع پتروشیمی کرمانشاه.

    توضیحات بیشتر
  • بیستمین نمایشگاه بین المللی نفت ، گاز ، پالایش ، پتروشیمی
  • بیستمین نمایشگاه بین المللی نفت ، گاز ، پالایش ، پتروشیمی
  • بیستمین نمایشگاه بین المللی نفت ، گاز ، پالایش ، پتروشیمی
29اسفند

روحانی؛ چارچوب قراردادهای جدید نفتی به‌زودی اصلاح و به مجلس ارائه می‌شود

چهارشنبه 26 خرداد 1395  |  2577 بازدید


به گزارش خبرنگار مهر، نشست مشترک سران سه قوه برای بررسی مسائل مهم کشور، ظهر امروز به میزبانی رئیس مجلس شورای اسلامی در محل دفتر رئیس مجلس برگزار شد. پس از این نشست، حجت‌الاسلام‌ حسن روحانی، رئیس جمهور به نمایندگی از سران قوا به تشریح مباحث مطرح شده در این نشست و تحلیل مهمترین مسائل و نیازهای روز کشور پرداخت.

رئیس جمهور در ابتدای سخنان خود با تبریک به نمایندگان مجلس دهم برای انتخاب از سوی مردم، اظهار داشت: هم به نمایندگان محترم مجلس تبریک و تهنیت عرض می‌کنیم به خاطر آغاز مسئولیت سخت، حساس و سنگین آنها برای قانون‌گذاری و نظارت و هم به جناب آقای دکتر علی لاریجانی تبریک می‌گوییم که همچنان مسئولیت ریاست مجلس شورای اسلامی را مثل مجلس سابق بر عهده دارد.

روحانی ادامه داد: امیدواریم مجلس دهم و دولت یازدهم در کنار هم خدمت کنند؛ به‌طور طبیعی ما بهم نزدیک‌تر شده‌ایم، قبلا عدد ۹ و ۱۱ (مجلس نهم و دولت یازدهم) بود و الان ۱۰ و ۱۱ (مجلس دهم و دولت یازدهم) شده است و به‌طور طبیعی فاصله‌ها کمتر شده است.

وی تصریح کرد: امیدواریم بتوانیم با هماهنگی و همفکری بیشتر برای اهدافی که همه ما برای آن اهداف از مردم رأی گرفته‌ایم و به دولت یا مجلس رفته‌ایم، برای حل معضلات و مشکلات مردم و زندگی مادی و معنوی آنها تلاش کنیم.

رئیس جمهور در رابطه با مباحث مطرح شده در نشست امروز سران قوا گفت: در این نشست بحث‌های متنوعی مطرح شد؛ یکی از مباحث مطرح شده فضای بعد از برجام بود که ملت ما با رهنمودهای مقام معظم رهبری، به یک توافق حائز اهمیت به نام برجام دست یافت.

رسانه ها فضای امید را در جامعه افزایش دهند

روحانی با بیان اینکه امروز در پسابرجام قرار داریم، اظهار داشت: باید از فضایی که به وجود آمده است، حداکثر استفاده را ببریم. خواسته هر سه قوه از رسانه‌ها این است که فضای امید و نشاط در جامعه روز به روز بیشتر شود و در شرایطی که امروز کشور دارد، بتوانیم از همه استعدادها و ظرفیت‌ها به خوبی برای توسعه و رشد کشور و مخصوصا برای اشتغال جوانان عزیز که بسیاری از آنها دارای مدارج عالی تحصیلی هستند، استفاده کنیم.

وی تاکید کرد: این کار امکان‌پذیر نیست، مگر با همکاری و هماهنگی هر سه قوه و سایر ارکانی که در نظام مسئولیت‌هایی را برعهده دارند.

رئیس جمهور ادامه داد: رسانه‌ها نیز باید فضای امید را در میان جامعه افزایش دهند؛ اگر در جایی نقطه ضعف کوچکی یافت می‌شود، در همان حد مسئله را ببینیم و آن را تعمیم ندهیم و بزرگ‌نمایی نکرده و ذهن مردم را برای مسائل جزئی مخدوش نکنیم.

روحانی در ادامه تصریح کرد: آنچه مهم است، پیگیری اقتصاد مقاومتی در سال جاری است که باید آن را اجرایی و عملیاتی کنیم و همان‌طور که دیشب مقام معظم رهبری تاکید کردند، بخشی از اقتدار کشور به اقتدار اقتصادی و علمی کشور بستگی دارد؛ اینکه جوانان ما بتوانند از علم و دانش و فناوری خود به درستی بهره‌برداری کنند.

وی افزود: در چنین شرایطی هم رشد علمی خواهیم داشت و هم به رشد اقتصادی دست خواهیم یافت و هم اشتغال برای کشور فراهم می شود.

ارائه گزارش وزیر نفت به نشست سران سه قوه

رئیس جمهور خاطرنشان کرد: برای اینکه از این فضای بعد از برجام به خوبی استفاده کنیم، برخی از وزارتخانه‌ها، مسئولیت‌های سنگین‌تری دارند و فضای بهتری برای کار دارند؛ یکی از این وزارتخانه‌ها وزارت نفت است

روحانی با اشاره به حضور وزیر نفت در بخشی از جلسه امروز سران سه قوه عنوان کرد: وزیر نفت گزارشی از شرایط نفت و گاز کشور و اقداماتی که تاکنون به‌ویژه در میادین مشترک در حال انجام است، ارائه دادند و گزارشی نیز از میادین مشترک نفت و گاز و نحوه‌ای که می‌توان از این فضا استفاده کرد، ارائه داد.

وی با اشاره به تصویب چارچوبی برای قراردادهای جدید نفتی در دولت، اظهار داشت: آن چارچوب مورد بحث و نقد برخی صاحب‌نظران قرار گرفت و نظرات آنها جمع‌آوری شد؛ آن چارچوب اصلاح شد و با این اصلاح، مجددا در دولت تصویب خواهد شد و به مجلس شورای اسلامی برای انطباق با قوانین ارسال خواهد شد و ان‌شاءالله چارچوبی خواهد بود که بر اساس آن حرکت می‌کنیم.

رئیس جمهور خاطرنشان کرد: روسای سه قوه در اینکه ما باید تحرک خود را برای افزایش و جذب سرمایه‌گذاری و جذب فناوری‌های نوین بیش از پیش افزایش دهیم و از این فضای نوین استفاده کنیم، تاکید و حمایت کردند؛ امیدواریم هم با تلاش مسئولان اجرایی و هم با تلاش مجلس شورای اسلامی و قوه قضائیه بتوانیم از فضای به‌وجود آمده استفاده کنیم.

لایحه ارائه شده به مجلس نهم درباره برنامه ششم، همچنان مورد تاکید دولت است

رئیس جمهور در ادامه با اشاره به مطرح شدن موضوع برنامه ششم توسعه در نشست امروز سران سه قوه، اظهارداشت: لایحه برنامه ششم توسعه قبلاً از طرف دولت به مجلس ارائه شده است؛ دوره مجلس تمام شد، اما همان لایحه مجدداً مورد تاکید دولت قرار دارد، ولی با توجه به اصلاحاتی که مورد نظر نمایندگان مجلس است، این اصلاحات انجام می شود و امیدواریم در وقت مقرر این لایحه تصویب شده و مبنایی برای بودجه سال آینده شود که تقدیم مجلس خواهد شد.

سازمان های بین المللی جایگاه ناقص گذشته را هم ندارند

روحانی همچنین با اشاره به بررسی آخرین شرایط منطقه در این جلسه گفت: اوضاع منطقه، اوضاع مناسبی نیست. خیلی دلمان می خواست که این ماه رمضان، ماه رمضان امنی برای مردم عراق، سوریه و یمن باشد، اما متاسفانه میبینیم که کشتارها ادامه دارد و تروریست ها به کارهای غیر انسانی خود ادامه می دهند.

وی تصریح کرد: در چنین شرایطی داریم می بینیم که سازمان های بین المللی روز به روز از اعتبار و وزن آنها بیشتر کاسته می شود. وقتی دبیرکل سازمان ملل و خود سازمان ملل در برابر فشار یک کشور به خاطر تهدیدات مالی عقب نشینی می کند و اسم آن کشور از فهرست ناقضان حقوق کودک خارج می شود، نشان می دهد که متاسفانه سازمان های بین المللی دیگر همان جایگاه ناقصی را که قبلاً داشتند، دارند از دست می دهند و راه حل مشکل این است که ملت ها خودشان بتوانند از استقلال و امنیت خود به خوبی استفاده کنند.

رئیس جمهور تاکید کرد: ما به عنوان همسایگان این کشورها که خود این کشورها از ما استمداد طلبیده اند که به آنها کمک کنیم، به کمک های خود ادامه می دهیم و امیدواریم هرچه سریعتر مردم عراق شاهد امنیت و ثبات در کشورشان باشند و تروریست ها را از کشور خود بیرون برانند و در سوریه نیز شرایط امن‌تر و با ثبات تری را مردم برای زندگی خود شاهد باشند.


ارسال دیدگاه

نام: *

آدرس ایمیل: *

متن پیام:



دیدگاه ها

گالری تصویر

هات تپ

هات تپ

کرواسی 4

کرواسی 4

کرواسی 11

کرواسی 11

کرواسی 10

کرواسی 10

گروه پیشگام صنعت ابزار

  • شرکت پیشگام صنعت ابزار

درباره ما

شرکت پیشگام صنعت ابزاریکی از مهم ترین تامین کنندگان تجهیزات نیروگاهی می باشد. که در صنایع نفت، گاز، پتروشیمی و فراساحلی فعال می باشد. انجام عملیات هات تپ (انشعاب گیری-خطوط سیالات ) از عمده فعالیت های این شرکت می باشد. از دیگر خدمات این شرکت می توان به ساخت مبدل های حرارتی و مخازن کاربردی در صنایع نفت، گاز، پتروشیمی اشاره کرد.

تنظیمات
رنگ ها
پس زمینه
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14